נמשכת הדריכות בדרום: צירים בעוטף נחסמו לתנועה גם היום

מערכת האתר No Comments on נמשכת הדריכות בדרום: צירים בעוטף נחסמו לתנועה גם היום

ישראל העבירה אמש מסר חריף לחמאס ולג'יהאד האיסלאמי, באמצעות המתווכים המצריים כי בירושלים לא מעוניינים בהסלמה, אך תהיה תגובה קשה על כל פעולה או הפרת ריבונות

מחסום צבאי. ארכיון צילום: פלאש90  
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

למרות השקט: נמשכת הדריכות בעוטף עזה, ברקע מעצרו של מנהיג הג'יהאד האיסלאמי בשומרון בתחילת השבוע. בצה"ל מבקשים למנוע נפגעים במקרה של ירי טילי נט רקטות וירי צלפים לעבר ישובי הדרום. במסגרת ההיערכות סגר הצבא צירי תנועה בדרום, הוסטו קווי תחבורה ציבורית והרכבת לא פועלת בין התחנות אשקלון לשדרות.

כתבנו הצבאי, קובי פינקלר עדכן ב"מהדורת הבוקר", עם בצלאל קאהן ודוד חכם. "המידע הזה הוא מאוד קונקרטי. מדובר על כוונה של הג'יהאד האיסלאמי לפגוע באמצעות ירי צלפים או נ"ט (נגד טנקים) ולכן החסימות נמשכות בכל המרחב. מאזור אשקלון ועד לאזור כרם שלום כל האזורים החשופים סגורים. מה שלא סגור זה איפה שלא חשוף לירי ישיר".

במשטרת ישראל מעדכנים הבוקר (רביעי) כי הצירים הבאים ימשיכו להיות חסומים לתנועה גם היום:

כביש 4 לדרום מצומת זיקים לצומת יד מרדכי.

כביש 34 מצומת יד מרדכי לצומת ניר עם בשני הכיוונים.

כביש 232 מצומת ניר עם לצומת סעד בשני הכיוונים.

במשטרה אומרים כי נוכח הסדרי התנועה הזמניים, צפויים עומסי תנועה במקום. "ציבור הנהגים מתבקש להיאזר בסבלנות, וכן להישמע להוראות השוטרים המוצבים במקום".

ישראל העבירה אמש מסר חריף לחמאס ולג'יהאד האיסלאמי, באמצעות המתווכים המצריים כי בירושלים לא מעוניינים בהסלמה, אך תהיה תגובה קשה על כל פעולה או הפרת ריבונות.

בתוך כך, משפחת גולדין שגופת בנם סגן הדר הי"ד מוחזקת בידי חמאס תצא היום לצעדה רגלית בת שלושה ימים מכפר סבא לגבול רצועת עזה, הצועדים יקראו לממשלה לפעול לשחרור החיילים השבויים בעזה. שמחה, אביו של הדר האשים הבוקר את הממשלה ואמר כי ראש ממשלת המעבר לפיד לא קיים איתם שיחות מאז כניסתו לתפקיד.



0 תגובות